15/11/17

Το «σύνδρομο» του Πολυτεχνείου και το μέλλον μας


Πώς ακριβώς κτίζει μια χώρα ένα καλύτερο μέλλον; Ποιος είναι ο βασικός μοχλός που μπορεί να αλλάξει τις κοινωνικές συνθήκες, αλλά και να μετασχηματίσει την ίδια τη δομή μιας οικονομίας σε μεσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα; 
 Πού πρέπει να επενδύσει πρωτίστως μια χώρα, όχι μόνο για να μην καταλήξει να εξαρτάται από την ανταγωνιστικότητα των… χαμηλών μισθών, αλλά και για να διασφαλίσει ότι οι αξίες της σύγχρονης Δημοκρατίας θα κυριαρχούν στη συνείδηση των πολιτών της;
Η απάντηση είναι απλή. Μόνο η Παιδεία μπορεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα με τόσο καταλυτικό τρόπο σε βασικούς τομείς διαμόρφωσης ενός καλύτερου μέλλοντος.
Αυτό μπορεί μεν να το γνώριζαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι και να το επισήμαιναν σε κάθε ευκαιρία (δεκάδες ρήσεις τους έφτασαν ως εμάς), εμείς όμως φαίνεται πως το έχουμε ξεχάσει. Κι ούτε η μεγάλη κρίση που περνάμε εδώ και χρόνια δεν φαίνεται να μας το έχει θυμίσει!
Αλλιώς δεν μπορεί να εξηγηθεί το γεγονός ότι ακόμη και σε επίπεδο Ανώτατης Παιδείας, η κατάσταση λίγο απέχει από το να χαρακτηριστεί τραγική.

Για τη συνέχεια Euro2Day   

Διαβάστε και την απάντηση του Hcd.


1 σχόλιο:

  1. Για να ειναι απολυτα σιγουροι οτι η καταστροφη δεν θα αποφευχθει,μαζι με την παιδεια ανατιναξαν και την θρησκεια,την Πατριδα και την οικογενεια.
    Σιγουρα πραγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.