Μία διαφορετική ανάγνωση της πρόσφατης απόφασης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τις κρατικές ενισχύσεις προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τον ΟΣΕ φανερώνει πόσο πραγματικά έχουν κοστίσει οι δημόσιες υπηρεσίες επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών. Με στόχο την εξυγίανση του ΟΣΕ (συντήρηση - διαχείριση υποδομής) και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (επιβατικές -εμπορευματικές υπηρεσίες) θεσπίστηκε ο Ν 3891/2010 που προέβλεπε, μεταξύ άλλων, τη ρύθμιση των χρεών των δύο οργανισμών, ύψους 14,6 δισ. ευρώ και 1,079 δισ., αντίστοιχα.
Πού κατέληξαν τα λεφτά
Ωστόσο, που κατέληξαν τα δυσθεώρητα ποσά, άνω των 15,5 δισ. ευρώ, δεδομένου ότι σήμερα η ποιότητα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου είναι καλύτερη μόνο εάν συγκριθεί με αυτήν που προσέφεραν…προπολεμικά οι Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ), η εταιρεία που προηγήθηκε του ΟΣΕ;
Ο ΟΣΕ από το 1970 έως και το 2005, ήταν ο διαχειριστής υποδομής και ο μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα.
Για τη συνέχεια Capital
Πού κατέληξαν τα λεφτά
Ωστόσο, που κατέληξαν τα δυσθεώρητα ποσά, άνω των 15,5 δισ. ευρώ, δεδομένου ότι σήμερα η ποιότητα του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου είναι καλύτερη μόνο εάν συγκριθεί με αυτήν που προσέφεραν…προπολεμικά οι Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (ΣΕΚ), η εταιρεία που προηγήθηκε του ΟΣΕ;
Ο ΟΣΕ από το 1970 έως και το 2005, ήταν ο διαχειριστής υποδομής και ο μοναδικός πάροχος σιδηροδρομικών επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών στην Ελλάδα.
Για τη συνέχεια Capital
Mια Λεπτομέρεια.Ο ΓΑΠ υφαρπαξε όλη την ακίνητη περιουσία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ γι αυτό είναι ελλειμματική.Φυσικα βοήθησε και η ΝΔ με τον Χατζηδακησ στην αύξηση του χρέους με την αλλαγή σε ολες τις ράγες των τραίνων στην Πελοπόννησο ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέψτε μου να πω ότι το συνολικό πρόβλημα είναι πολύ πιο περίπλοκο και φοβάμαι ότι ούτε με την ιδιωτικοποίηση επιλύεται.
ΑπάντησηΔιαγραφή