2/11/09

Η Ντόρα έκανε τους διπλωμάτες μας πράκτορες της «Aegean»

Το «ΘΕΜΑ»αποκαλύπτει σήμερα έγγραφα-ντοκουμέντα των ελληνικών διπλωματικών αρχών, βάσει των οποίων η μεθόδευση της κυρίας Μπακογιάννη, με σκοπό τη χορήγηση από την τουρκική κυβέρνηση μονοπωλιακής άδειας στην «Aegean» για την εκτέλεση πτήσεων προς την Κωνσταντινούπολη, δεν αποτελεί μεμονωμένο γεγονός αλλά σταθερή πρακτική που καθιερώθηκε κατά τη διάρκεια της υπουργικής θητείας της.

Από τη νέα αποκάλυψη του «ΘΕΜΑτος» όχι μόνο γιγαντώνεται το ήδη μείζον πολιτικό ζήτημα για την προνομιακή μεταχείριση που επεφύλαξε η τέως υπουργός στη συγκεκριμένη εταιρεία, αλλά πολλαπλασιάζονται και τα ερωτήματα για την πρόσβαση και τη δυνατότητα που είχε εξασφαλίσει ο κ. Βασιλάκης για να αλλάζει με παροιμιώδη ευκολία τις διακρατικές συμβάσεις προς όφελός του, μέσω όμως της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής. Στη νέα επιχείρηση προώθησης και εξυπηρέτησης των συμφερόντων της «Aegean» επιστρατεύτηκε αυτή τη φορά η ελληνική πρεσβεία στο Κάιρο. Η τέως πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εξωτερικών ουσιαστικά ανέθεσε στον πρέσβη της χώρας μας στην Αίγυπτο κ. Ιωάννη Αλέξιο Ζέπο να ενεργεί ωςατζέντηςτης εταιρείας του κ. Βασιλάκη!

Συγκεκριμένα, ο κ. Ζέπος την 1η Απριλίου 2008 υπέβαλε επίσημο αίτημα στον υπουργό Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου κ. Αχμέντ Σαφίκ, με το οποίο ζητούσε από την αιγυπτιακή κυβέρνηση την αύξηση των πτήσεων της «Aegean» προς το Κάιρο από τρεις την εβδομάδα σε πέντε! Ο επίσημος χαρακτήρας του ελληνικού αιτήματος πιστοποιείται από την επιστολή-απάντηση του Αιγύπτιου υπουργού προς τον Ελληνα πρέσβη, την οποία φέρνει στο φως το «ΘΕΜΑ», και είναι ενδεικτική του τρόπου με τον οποίο ιεραρχήθηκαν οι προτεραιότητες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας μας επί Νέας Δημοκρατίας.

«Μου δίνει μεγάλη χαρά να αναφερθώ στην ευχάριστη επίσκεψή σας στο γραφείο μου την 1η Απριλίου 2008, κατά την οποία ζητήσατε να αυξήσουμε τις πτήσεις των αερογραμμών "Aegean" από τρεις σε πέντε την εβδομάδα. Με μεγάλη μου χαρά, επιβεβαιώνω τη συνεργασία των δύο χωρών. Εχω την τιμή να σας ανακοινώσω ότι το αίτημά σας γίνεται αποδεκτό από την 1η Ιουλίου 2008»!

Οπως γίνεται αντιληπτό, εκτός από το γεγονός ότι το ελλ η ν ι κ ό υπουργείο Εξωτερικών διαπραγματεύτηκε υπέρ της συγκεκριμένης ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας με υποθήκη τις διακρατικές σχέσεις της χώρας μας, η «Aegean» παρουσιαζόταν από τους Ελληνες διπλωμάτες στις ξένες αντιπροσωπίες ως ο εθνικός μας αερομεταφορέαςαντί της πολύπαθης «Ολυμπιακής» που βρισκόταν τότε σε δεινή θέση. Ετσι όμως το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, ενίσχυσε τη θέση και τη δυναμική μιας ιδιωτικής εταιρείας, αντί να το πράξει αυτό για τον εθνικό αερομεταφορέα όπως όφειλε.

Η συνέχεια της νέας μεθόδευσης είναι πραγματικά εντυπωσιακή, ενώ το ερώτημα για το ποιος έδωσε την εντολή στον κ. Ζέπο να λειτουργήσει κατ’ αυτόν τον πρωτοφανή τρόπο ζητά επιτακτικά απάντηση. Ο Ελληνας πρέσβης, έχοντας εξασφαλίσει την έγκριση των αιγυπτιακών αρχών για την περαιτέρω ενίσχυση της πτητικής παρουσίας της «Aegean» στην αφρικανική χώρα,στέλνει επίσημη επιστολή προς τον εμπορικό διευθυντή της εν λόγω αεροπορικής εταιρείας για να του ανακοινώσει τις εξαιρετικές επιτυχίες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στη Μέση Ανατολή. «Σε συνέχεια σχετικών διαβημά των και προφορικών συνεννοήσεων, σας διαβιβάζω, συνημμένα, αντίγραφο της επιστολής που μου απέστειλε ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας κ. Ahmed Shafilk, με ημερομηνία 15 Απριλίου 2008, σχετική με την έγκριση της αύξησης των πτήσεων της εταιρείας AEGEAN προς και από το Κάιρο, από 3 σε 5 εβδομαδιαίως, από την 1η Ιουλίου 2008». Στο κλίμα της αξιοζή- λευτης εγκαρδιότητας που αποκαλύπτει το «ΘΕΜΑ»ότι υπήρχε μεταξύ του υπουργείου Εξωτερικών, επί υπουργίας της κυρίας Μπακογιάννη, και ενός επιχειρηματία δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι ευχές με σήμα κατατεθέν το εθνόσημο. «Χαίρομαι πολύ για την εξέλιξη αυτή και σας εύχομαι Καλές Πτήσεις»!

Ο επόμενος κρίκος στην αλυσίδα των υπουργικών παρεμβάσεων υπέρ του κ. Βασιλάκη έχει επίσης εξαιρετικό ενδιαφέρον. Στις 5 Μαΐου 2008, η διοίκηση της αεροπορικής εταιρείας στέλνει επιστολή προς τη Διεύθυνση Αεροπορικής Εκμετάλλευσης της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας με θέμα την «αύξηση συχνοτήτων της AEGEAN AIRLINES στη γραμμή Αθήνα - Κάιρο - Αθήνα και ανανεωμένο θερινό πρόγραμμα», επισυνάπτοντας την επιστολή του Αιγύπτιου υπουργού Πολιτικής Αεροπορίας.

Στη διθυραμβική επιστολή της «Aegean» γίνεται αναφορά στις αποτελεσματικές ενέργειες του κ. Ζέπου για την επίτευξη της πολυπόθητης έγκρισης, που «ήρθε σε συνέχεια των συζητήσεων που έγιναν κατά τη διάρκεια επιχειρηματικής αποστολής στην Αίγυπτο, επικεφαλής της οποίας ήταν ο υφυπουργός Εξωτερικών κ. Δούκας». Και αν στην περίπτωση των πτήσεων της εταιρείας του κ. Βασιλάκη προς την Κωνσταντινούπολη το αντάλλαγμα που ζήτησε και τελικά εξασφάλισε η τουρκική πλευρά από την ελληνική κυβέρνηση ήταν η αεροπορική σύνδεση της Αθήνας με τα Κατεχόμενα, στην αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου το όποιο διακύβευμα παραμένει ακόμα άγνωστο.

Στις 11 Σεπτεμβρίου 2008, το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της πρεσβείας μας στο Κάιρο έστειλε το υπ. αριθμ. Φ.2150/1101 υπηρεσιακό έγγραφο προς το ελληνικό υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών, με κοινοποίηση στην Α6 και Β3 Διεύθυνση του υπουργείου, με θέμα την «Εναρξη διαπραγματεύσεων για την αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών Ελλάδος-Αιγύπτου» και αφορμή την αναπροσαρμογή των πτήσεων της «Aegean» στο Κάιρο. «Αναφερόμενοι στη χθεσινή τηλεφωνική μας επικοινωνία και προκειμένου να συμπληρωθούν τα στοιχεία του φακέλου, εν όψει της έναρξης διαπραγματεύσεων για την αναθεώρηση της Διμερούς Συμφωνίας Αεροπορικών Μεταφορών Ελλάδος-Αιγύπτου, επισυνάπτουμε φωτοτυπικό αντίγραφο επιστολής, από 15/4/2008, του Αιγύπτιου υπουργού Πολιτικής Αεροπορίας κ. Ahmed Shafilk προς τον Ελληνα Πρέσβη, που αφορά στην αύξηση των εβδομαδιαίων συχνοτήτων, κατά δύο».
ΤΟΥ ΜΑΝΟΛΗ ΓΑΛΑΝΗ

13 σχόλια:

  1. Εγω το εχω πει, η κυρια ειναι δημοσιος κινδυνος....Ολος ο κατω κοσμος ειναι συντεταγμενος και παρατεταγμενος πισω της, την προωθει για την πρωθυπουργια. Αν πραγματοποιηθουν τα σχεδια πρωθυπουργοποιησης τοτε η Ελλας τελος!!! καταλαβετε το....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δέν...ψηφίζω με τίποτα Ντόρα για αρχηγο,αλλα να μην τρελαθούμε και τελείως:

    Το Ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών διαπραγματεύτηκε υπέρ της συγκεκριμένης ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ιδιωτικής αεροπορικής εταιρείας. Τι το παράξενο? Πολύ καλά έκανε!

    Αν την ίδια περίοδο η Ολυμπιακή ήταν βυθισμένη στο δημοσιουπαλληλίστικο ραχατλίκι της,η Aegean φταίει?

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το αντάλλαγμα που ζήτησε και τελικά εξασφάλισε η τουρκική πλευρά από την ελληνική κυβέρνηση ήταν η αεροπορική σύνδεση της Αθήνας με τα Κατεχόμενα,

    Aυτό είναι η ουσία Πυροβολητής
    το αντάλλαγμα που πληρώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. sub92,μιλάμε για το θέμα τής Αιγύπτου.

    Πυρ/της

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αν πάρει και την αρχηγία καλύτερα να μεταναστέψουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mην τα ξεχωρίζεις είναι η ίδια αεροπορική εταιρεία, η ίδια Υπουργός η ίδια μεθόδευση.Ποιός μπορεί να με πείσει ότι δεν πρόκειται για μια συνολική ρύθμιση; Με ποιό δικαίωμα το Υπουργείο εκτελεί καθήκοντα Διαμεσολαβητή; Ποιό το όφελος; Μην ξεχνάς την αγωγή Βγενόπουλου και δεν είναι τυχαίος ο εν λόγω επιχειρηματίας για να εκτεθεί και να εκθέσει και μια νεόδμητη εταιρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου κάνει εντύπωση το σκεπτικό σου Πυροβολητή ενώ από τα σχόλια σου καταλαβαίνω ότι είσαι έξυπνος άνθρωπος τώρα γιατί λες ότι -η Ολυμπιακή ήταν βυθισμένη στο δημοσιουπαλληλίστικο ραχατλίκι της,η Aegean φταίει?-την ουσία της απάντησης στην δίνει ο sub92 αλλα για σκέψου γιατί τόση βιασύνη και δεν περίμενε η κυρά dora να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα με την ολυμπιακή,να γιατί ο βγενόπουλος έχει πλακωθεί στις μηνύσεις,κατάλαβες τώρα αφού ο εθνικός αερομεταφορέας είναι η ολυμπιακή και όχι η Aegean άρα όλη η διαδικασία είναι λάθος και μας κάνει ρεζίλι σε όλον τον κόσμο γιατί όλοι οι ξένοι γνωρίζουν ποια είναι η ολυμπιακή και ποια η Aegean.κατά τα αλλα δουλεύουν για το εθνικό συμφέρον εκεί στο υπουργείο,όμως ότι η κυβέρνηση τις νέας δημοκρατίας με αυτό το γεγονός χωρίς διαγωνισμό χωρίς τίποτα φτιάχνει το φιλαράκι τις τον βασιλάκη και το δυστύχημα είναι ότι καμια πολιτική παράταξη δεν το κάνει θέμα ακόμα αφού αυτή η εταιρία θα έχει το μονοπώλιο των γραμμών προς την συγκεκριμένη χώρα.stef

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδιά δεν αντέχω να βρεθώ στη θέση του υπερασπιστή της Ντόρας!

    ΕΙΜΑΙ όμως σαφώς υπερασπιστής της AEGEAN, γιατί απο τότε που ξεκίνησε,μπορώ επιτέλους να πηγαίνω στο νησί μου (Χίο) όποτε θέλω εγώ,και όχι όποτε το αποφασίσουν οι συνδικαλιστές της Ολυμπιακής με τις απεργίες τους! (βέβαια έχουμε και τους συνδικαλιστές της ΥΠΑ)

    Αλλα επειδή είμαι υπέρ του Σαμαρά, δεν θα επιμείνω,παρ'όλο που τυχαία,λόγω φίλων που εμπλέκονται,εχω παρακολουθήσει απο κοντά το θέμα Κωνσταντινούπολης κλπ και δέν είναι ακριβώς όπως παρουσιάζεται.

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ιδιωτικός τομέας είναι γνωστό ότι θα πατήσει επί πτωμάτων για να επιτύχει το μέγιστο των απολαβών.Σε ότι αφορά την αύξηση πτήσεων , προσθήκη συγκεκριμένων και ότι η AEGEAN ένωσε πολλά μέρη της Ελλάδος με πιο συχνές πτήσεις χωρίς τις απεργίες που καθήλωναν τους πάντες είναι αλήθεια.Από αυτό το σημείο μέχρι του σημείου να εμπλακούν εθνικά συμφέροντα με τους αερομεταφορείς δεν θα συμφωνήσω ότι είναι σωστό .
    Το ρεζιλίκι μας έχει γίνει γνωστό παγκοσμίως όχι μόνο από την AEGEAN αλλά και από τα υποβρύχια που προπληρώσαμε και γενικώς από όλες τις επιλογές που ως κράτος κάνουμε για να αποφασίσουμε ότι αφορά την χώρα.
    Ο Βασιλάκης και κάθε Βασιλάκης όπως και ο Βγενόπουλος και κάθε Βγενόπουλος που άγεται και φέρεται με σκοπό την αύξηση των κερδών ποσώς πιστεύω ότι ενδιαφέρεται για όλα αυτά στο βαθμό που ενδιαφερόμαστε εμείς.
    Αν δεν θέλαμε να φτάσει η AEGEAN σήμερα και κάποια ίσως άλλη αύριο να μπορεί να παίζει έτσι όπως λέμε, θα έπρεπε εδώ και χρόνια να έχουμε μεριμνήσει η ΟΑ να μη γίνει υποχείριο των όποιων συνδικαλιστών οι οποίοι σε καθε αντίρρηση κατέβαζαν τους διακόπτες και κατέβαιναν σε απεργίες με αποτέλεσμα να χρεώνεται ο αερομεταφορέας με εκατομμύρια.
    ΔΕν θεωρώ οτι κάποιος από τους δύο επιχειρηματίες λειτούργησε ή πρόκειται να λειτουργήσει με βάση την Ελλάδα και όχι με βάση την τσέπη του...άλλωστε ελάχιστες είναι οι περιπτώσεις ιδιωτών που είχαν σαν αρχή τό συμφέρον της Ελλάδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κανενός το μέρος δεν έχω πάρει για το θέμα των εκλογών για την ανάδειξη προέδρου της ΝΔ,αλλά η δημοσίευση αυτή κινείται στα γνωστά πλαίσια του θέματος:λάσπη,συκοφαντίες παραπληροφόρηση!πολύ σωστά έκανε η αρμόδια διπλωματική αρχή και υπερασπίστηκε την ελληνική εταιρία!αυτό άλλωστε κάνουν τα εμπορικά τμήματα των Πρεσβειών!από εκεί και πέρα βρέθηκε μήπως τότε κάποια άλλη εταιρία να θέλει κι αυτή μερίδιο από την γραμμή;μάλλον όχι...οπότε καλύτερα κάποιοι να σκέφτονται δύο φορές τι γράφουν γιατί εύκολα εκτίθενται!
    Όσο για τα περί ανταλλαγμάτων sub δεν έχεις να μας πεις παρά που τα στηρίζεις αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μα η εξωτερική πολιτική της Ελλάδας χαράσεται ανάλογα με τα συμφέροντα των μεγαλοεπιχειρηματίων και οχι τα εθνικά συμφέροντα.γι αυτό διατηρούμε καλές σχεσεις με τους άραβες,γι αυτο και τοση τουρκολαγνεια...πόσο μάλιστα όταν αφορά κρητικό επιχειρηματια.

    οπως λεει και ο βαγγελας μειμαράτσης, ειμαι φανατισμένος με την κρητικη μαντηλα εε ήθελα να πω με την φανελα εεε της ΝΔ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 1) http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/10/blog-post_9609.htmlΤο ξεπούλημα της Κύπρου μέσω Αθήνας και ελληνικού ΥΠΕΞ-Μπακογιάννη

    2)
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/10/blog-post_2594.htmlΚατήγγειλε τις πτήσεις προς τα Κατεχόμενα

    3)
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/10/blog-post_752.htmlΕγκαινιάσθηκε δρομολόγιο Αθήνα - Σμύρνη - κατεχόμενα Η Τουρκία ξεγέλασε την Ελλάδα, που είχε προειδοποιηθεί

    Μια μικρή επανάληψη για όσους πιστευουν οτι δεν το παρακολουθουμε στενα το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ SUB92!!!!!!....

    ΕΥ,ΑΓΓΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.